Friday, August 2, 2013

Rezeki Raya | Dapat Shawl Jakel Fabric

Assalamualaikum..


Ni entry panas ye, sbb baru je dapat parcel dari enchik posmen..



 Dapat hadiah Shawl Jakel Fabric

Suka sangat2, sbb kaler purple, macam tahu2 je kaler tema raya Jue tahun ni purple..
Terima kasih banyak2 ye Sis Mahira

dalam parcel tu ada 2 helai shawl tau, kalo xsilap satu tu jenis kain jojet, yang satu lagi kain satin


Sis Mahira ni adalah owner Qiqi Mama Shoppe,
macam2 ada dijual..jemput la singgah semua..

# kena praktis pakai shawl dengan baik la nampaknya..huhu

Rezeki Alisha | Coklat Oreo

Assalamualaikum


Alhamdulillah..rezeki Alisha la kot di bulan puasa ni, dapat hadiah Coklat Oreo dari 



sedap tau coklat ni..sape yang nak try boleh la order kat 

banyak lagi coklat2 yang sangat comel dijual tau, antaranya

POP CAKE CHOCOLATE + WHITE CHOCO + BLUE CRYTAL SUGAR + STICK

Oreo Chocolate Rice

Oreo Coklat + M&M 

BANYAK LAGI PILIHAN TAU. SO, JANGAN SEGAN2 TENGOK KAT 
Bila dah tengok tu, jangan lupa order k :)


**budak comot layan coklat oreo ;)





Thursday, August 1, 2013