Thursday, July 15, 2010

i'm back!!

Salam semua…

Mmg tersangat la lama jue x menjengah blog ni ye..smpai dh berhabuk2 dh..dlu anak dara smpai skg dh kawen baru teringat kat blog ni..itu pn di up kn semangat oleh Pn. Nadia suh update blog..die siap kasi award lg..hehe,tq Nad..

Jue bkn ape,yela..jue ni beginner blogger..so,mmg xpandai sgt psl blog ni..tu yg buat sikit mls nk menulis tu..klu ikutkn mmg byk benda nk citer..nk kongsi..bak kate Nad,ari2 pn ade story..betol2,mmg byk story..tp tula,reason nya MALAS! Hehe..

Tapi kali ni jue dh bersemangat skit setelah terima award ni..wlpn jue xtaw ape function award tu..jujur ckp,mmg xtaw,so..pasni kena kursus ngan cikgu nadia dlu..pn.nad,sila bg tunjuk ajar ye..jgn marah klu sy tnya soklan2 yg cikit bodoh..huhu..

Emm..mmg byk benda nk citer ni..dr hal keje, tunang, kawen bagai…so,tggu jue punya next entry lak k..

2 comments:

nads said...

baik puan jue...
i like..!!!bleh jer nak bagi tunjuk ajar..tp, nad pun biasa2 jer jugak...jgn lupa say hi kat kengkawan blogger yang lain k;)

muffins_jue said...

hehe..ok :)