Monday, May 9, 2011

~Mak...engkau la ratu hatiku..~


aii..baru arini nk wat entry tuk hari ibu..maklum la,dr minggu lps pindah umah, line streamyx kt umah lum transfer g..so,weekend xboleh la nk godek2 tenet..brg2 pn lum abis bkemas..penat weh..yela,tgh sarat ni xmmpu sgt nk buat keje berat2..hehe

k la,sempena 8 Mei iaitu semalam..Jue nk ucapkan Selamat Hari Ibu kepada mak kesayangan iaitu Puan Rabiah Binti Embong..dan mak mentua Hajah Alus Binti Haji Anuar..

Buat Mak: Terima kasih di atas setiap titik susu yang telah mak berikan pada saya, menjaga saya tanpa rasa penat, tanpa keluhan, mendidik dgn pebuh kasih sayang..dan memberikan didikan yang terbaik pada saya sehingga sekarang..insyallah xlama lagi,saya juga akan bergelar seorang ibu..segala jasa dan pengorbanan mak tak dapat saya balas sampai bila2..terima kasih mak,LOVE U so much!!

Buat mak Mentua: Terima kasih jugak kepada mak kerana menerima saya sebagai menantu bahkan menganggap saya sebagai anak mak sendiri..terima kasih juga kepada mak kerana mempercayai saya untuk menjadi teman hidup dan suri di hati anak mak..segala nasihat dan kasih sayang mak xkan saya lupakan sampai bila2..terima kasih mak..LUV U too.. :)

dan kepada semua ibu, mak, mama, umi, mom, mami, bonda, dan apa saja gelaran yg diberikan..Jue ucapkan 'Selamat Hari Ibu'..moga bahagia di dunia dan akhirat hendaknya..

p/s: xlama dh nak jadi ibu..huhu

1 comment:

a.R said...

tahniah mau jadi ibu....!~,~!