Monday, August 2, 2010

Last Day Puasa Ganti Puasa :)

hari ni mmg la tersangat mls..penyakit mls ni mmg slalu dtg pada hari isnin..tp rasa mls tu ari2 pn dtg rasanya..haha,dan...rasa mls tu jgk la yg buat aku dh byk ari xtulis ape2 kt blog aku ni..huhu

ni cerita jumaat last week,ari last Jue berpuasa ganti..sgt seronok sbb dh blh raya,lalalala....
seronok itu ditambah sbb 29/5 genap 2bulan Cik Jue menjadi Puan Jue..2bulan ye,bkn 2tahun,hehehe...

Jue bodek la cik abg untuk mkn KFC aritu sbb dh lama xmkn,teringin la konon,ckp mengidam tapi xde isi pun,isi perut hasil pencernaan ada la kot,huahuahua..(senget!)
ni je yg Jue mkn utk berbuka aritu..best sbb dpt lepas hajat..huhu

KFC..yummy2

us..hehe :)

2 comments:

eLLy said...

KFC idaman ku selalu =)

muffinsjue said...

haha..mknn pabret tu kak..