Tuesday, September 7, 2010

~Mood Raya..Yeay~




mornink sume...


Raya makin dekat..yehuuuu..sonoknya…

Walaupun 1st day raya di umah mentua..tp dpt rasa sonoknya sbb kuarga en.nazrin besar..anak buah je dh 25org…pastu sume 1st day raya di Muar thun ni..mmg mcm kenduri la jawabnya…

Mood untuk bkerja dh xde wlpn esok Jue masih bkerja..huhu,,mlm ni akan bz mngemas baju masuk beg..kuih2 n kepek raya tuk di bawa balik kampung..InsyAllah..kalo xde ape,esok mlm pas terawih kami akan gerak balik ke Muar..moga perjalanan kami lancar dan selamat smpai..amin..

Tahun ini adalah thun pertama Jue beraya sebagai seorang isteri dan menantu…perasaan tu mmg lain…xtau nk ckp cmne… ;)

Tapi bila teringatkn suasana mlm raya di kampung sendiri tiba2 je Jue jadi sayu..sbb Jue adik badik xrmai…4org je..Jue sorang je anak mak ayah yg merantau..bkn slalu dpt duk bwh ketiak mak..so, bila dh balik kampung tu, suasana akan jd lain..mmg sonok sgt la…

Haih..rindunya suasana tu..tp xpe, raya ke-3 nnti InsyAllah kami balik la ke Paka…pastu nk mintak mak buat macam2..boleh?? boleh ye mak…hehe


psst: xsabar nak raya ni..yeay..yeay...

2 comments:

Anonymous said...

jgn lupa sediakan duit raya bayak2 ye...ramai yg menanti di kg muo k...isi cepat2 ampau 2 ye..kang xsempat lak..hahah
p/s utk suami jgn lupa ya..

muffins Jue said...

byk cantek nk kna bg duit raya kt abg..abg la kna bg kt yang..wajib tau..wajib!