Sunday, October 17, 2010

~1st GiveAway~

Assalamualaikum wbt..
Alhamdulillah..syukur ke hadrat Allah dgn berita gembira yg Jue terima smlm..
Berita yg Jue dan en.Nazrin tunggu2..beritanya adalah...jeng3..mcm suspen je kan..hehe...
Jue gonna be a mom!!!!
Jue sgt hepy dan excited bila Jue tahu..dh nangis2 dh..mcm xcaya pn ada..tapi itu la hakikatnya..insyallah..semoga semua selamat dan berjalan spt yg Jue dan en.nazrin ingini..amin..
Bersempena dgn berita gembira tu, Jue dgn ni nak buat GA yg pertama dr TeNtANg sESeORaNg..harap2 mendapat sambutan..1st time buat ni..walaupun blog ni dh setahun lebih usianya, tapi Jue baru je aktif kembali dgn dunia blog ni tahun ni..so, kwn pn masih xramai..harap2 rmai la yg nk join ye..
Entry untuk GA tu akan menyusul slps ni..bila2 masa saje..so, nantikan ye...

psst: Alhamdulillah, syukur..Terima kasih Ya Allah..KAU makbulkan doa hambaMU ini..

3 comments:

Black_roses92 said...

tahniah.. jaga kesihatan tu ye.. ;)

muffins Jue said...

tq dear..
insyallah.. :)

yong_liza said...

kak hue..thniah ye..jg dr jg kshtn tau..xmo nakal2.. ^^