Wednesday, July 3, 2013

Alhamdulillah.. Dapat 3 Sekaligus!!

Haa..dapat ape tu sampai 3 sekaligus kan, macam suspend je,huhu


Apa lagi korang, kalau bukan BE dari nuffnang, dh sebulan lebih xde BE tau, yg last duk bergayut pun satu je dari hujung May sampai skrg,huhu..

Alhamdulillah la..dapat 3 sekaligus, TQ ye nuffnang. Kalau ada bagi lagi ye..hihi


Sayang2 semua, meh tolong masukkan 20sen kat tabung Alisha ni..hehe
tq!!


3 comments:

sha dhira said...

sama la kita.. tahniah :),
shad klik iklan ramadan coke 2013 kat blog ni,
http://akuvsdiashadhira.blogspot.com/

Cik Matahariku said...

tahniah! gud news sempena ramadan coming soon ye:)-

Dianaa said...

Murah rezeki. Tahniah :)